

Στο Αγρίνιο και συγκεκριμένα στην Οδό Καλλέργη από το πρωί της 26ης Μαΐου κόβονται τα κλαδιά από τα ψηλά και πυκνά δέντρα της περιοχής, οι εργασίες...


Ο Δήμος Αγρινίου σε απολογιστική ανάρτηση αναφέρεται στα ορατά αποτελέσματα της επιτυχημένης συλλογικής προσπάθειας «Καθαρός Δήμος - Συμμετέχουμε Όλοι».


Με το σύνθημα «Καθαρός Δήμος - Συμμετέχουμε Όλοι» ξεκινά μια νέα συλλογική πρωτοβουλία τα δύο προσεχή Σαββατοκύριακα 14-15 και 21-22 Μαρτίου 2026.