

Στο Αγρίνιο κατά τις απογευματινές προς βραδινές ώρες της 31ης Μαΐου 2026 σημειώθηκε μια σοβαρή βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης της Νεάπολης, σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Κιτσοπάνο.


Το Αγρίνιο μπροστά σε νέες φθορές κι αυτό γιατί άγνωστοι κατέστρεψαν ολοσχερώς την προθήκη με τους Κίονες της Μητρόπολης, όπως έκανε γνωστό και ο Κωνσταντίνος Κιτσοπάνος.


Στη Μεγάλη Χώρα Αγρινίου το πρωί της 6ης Νοεμβρίου έδωσαν το «παρών» οι Μαυρομμάτης, Κιτσοπάνος, Χασιώτης και Μαλής μιλώντας στο AgrinioTimesTV για τη νέα Πεζογέφυρα.


Στο Αγρίνιο ο Ιερός Ναός Ζωοδόχου Πηγής δέχθηκε φθορές εξωτερικά κι αυτό γιατί άγνωστοι βανδάλισαν τους μαρμάρινους κίονες, λίγα 24ωρα μετά την τοποθέτησή τους.