Η τηλεθέαση θέλησε να κάνει το δικό της «lockdown»

Το δεύτερο «lockdown» της χώρας βρήκε την τηλεόραση πιο προετοιμασμένη, με τα περισσότερα προγράμματα να συνεχίζουν κανονικά την προβολή τους. Ωστόσο, φαίνεται πως αυτή τη φορά ήταν η τηλεθέαση αυτή που θέλησε να κάνει το δικό της «lockdown»…

Τι εννοώ; Με την ενημέρωση από τη μία πλευρά να παραμένει αλώβητη, οι ψυχαγωγικές εκπομπές από την άλλη είδαν τα ποσοστά τους, στις αρχές Νοεμβρίου, να βαδίζουν στην μεγάλη κατηφόρα. Θρήνος στην πρωινή ζώνη, κλάμα στη μεσημεριανή, θλίψη στην απογευματινή…

Παρ’ όλα αυτά, υπήρξαν κάποια -λίγα- συγκεκριμένα ψυχαγωγικά προγράμματα που… δεν μπήκαν σε καραντίνα. Αντίθετα, διατήρησαν και σε ορισμένες περιπτώσεις αύξησαν περαιτέρω την τηλεθέαση τους. Ποιοι είναι αυτοί;

Πρώτες και καλύτερες οι «Άγριες Μέλισσες», οι οποίες τις περισσότερες φορές πετούν με… κλίση άνω του 30%. Από κοντά και το «Greece’s Next Top Model», το οποίο κρατά γερά και στον τρίτο κύκλο του. Το «The Voice» ολοκληρώνει την τριάδα της prime time με τις υψηλές αποδόσεις. Μάλιστα, ίσως είναι και το μοναδικό πρόγραμμα για φέτος που ξεπερνά και το 40%.

Ο Νίκος Μουτσινάς είναι ο μόνος που χαμογελά στη μεσημεριανή ζώνη, ενώ από τα τηλεπαιχνίδια… τύχη έχει μόνο ο «Τροχός» στο Star.

Και κάπως έτσι πορευόμαστε προς τα Χριστούγεννα, την περίοδο που παραδοσιακά μαζί με τον χρόνο αλλάζουμε και εκπομπές…

Γιώργος Σκρόμπολας – zappit.gr