Τρίτο βραβείο στο διαγωνισμό του British Council για το Σ.Δ.Ε. Μεσολογγίου

Το τρίτο βραβείο και χρηματικό έπαθλο 300 ευρώ κέρδισε το ΣΔΕ Μεσολογγίου στο διαγωνισμό του British Council με τίτλο «Αναπτύσσοντας κοινωνικούς επιχειρηματίες».

Η ιδέα «Το πλυντήριο του κόσμου» και η ομάδα με τους Παρασκευή Κυρίτση, Αλέκο Δημόπουλο, Παντελή Ταλιαμπέ και Γρηγόρη Καρανικόλα, κατάφερε να πείσει τους κριτές για την επιχειρηματική τους πρόταση.

Την ομάδα αυτή καθοδήγησαν η Διευθύντρια και η εκπαιδευτικός Σπυριδούλα Μπράβου, στην οποία το σχολείο αποδίδει ιδιαίτερη μνεία γιατί υποστήριξε την ομάδα προσφέροντας απλόχερα σε όλους τους εκπαιδευόμενους τη δημιουργικότητα, τη φαντασία της, το χρόνο και τις ιδέες της, όχι μόνο τη φετινή χρονιά, αλλά από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου.

Ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, καθώς συμμετείχαν ιδιωτικά και δημόσια σχολεία με εξαιρετικές ιδέες, αλλά και οι συνθήκες μέσα στις οποίες εργάστηκαν εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι ήταν δύσκολες λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης. 

Η δεύτερη ιδέα του ΣΔΕ Μεσολογγίου για κοινωνική επιχείρηση, η οποία προκρίθηκε στους οκτώ φιναλίστ, είχε τίτλο «Second Chance for Clothes» και η ομάδα με τους Θεοδώρα Σαρακιώτη, Ζωή Μπαλάσκα, Λουκά Πλα και Δήμητρα Πατσιά, έκαναν μια δυναμική παρουσίαση. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

Τις ομάδες καθοδήγησαν οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί του σχολείου Σπυριδούλα Μπράβου (Φυσικός),  Δημήτριος Λαϊνάς (Μαθηματικός) και Λεωνίδας Αρβανίτης (Χημικός), αφιερώνοντας επιπλέον ώρες, εκτός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προσωπικό χρόνο και γνώσεις, καθώς και η διευθύντρια Αγγελική Γριβοπούλου.

Με την ευκαιρία αυτής της βράβευσης, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το ΣΔΕ Μεσολογγίου λειτουργεί φέτος με μηδενική οικονομική στήριξη από τη πολιτεία, παραμένοντας επίσης άλυτο το πρόβλημα στέγασής του από το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου, γεγονός που δεν επιτρέπει τη μεγέθυνση και την ανάπτυξή του.

Παρόλες όμως τις αντίξοες συνθήκες, η διεύθυνση και οι εκπαιδευτές συνεχίζουν το έργο προσφοράς τους απέναντι στους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες, ακόμη και χωρίς την αναγκαία στήριξη.