Με υπογραφή Στ. Πέτσα 2,2 εκ. ευρώ για την Παράκαμψη του Κάστρου (Τούνελ) της Ναυπάκτου

Β. Γκίζας: «Πρόκειται για το έργο που θα αλλάξει ριζικά τη φυσιογνωμία της πόλης»

Ο Δήμος Ναυπακτίας ενημερώνει ότι, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ.Στέλιος Πέτσας υπέγραψε σήμερα 22 Δεκεμβρίου 2022 την επιχορήγηση του Δήμου Ναυπακτίας με το ποσό των 2.200.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) για τη σύνταξη του συνόλου των μελετών κατασκευής του έργου «ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ (Κάστρου) ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ» (Τούνελ).

Η συγκεκριμένη επιχορήγηση θα προέλθει από το Πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ»

Με αφορμή τη σημαντική αυτή εξέλιξη, ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Βασίλης Γκίζας δήλωσε: «Η σημερινή ημέρα είναι εξόχως σημαντική.  Με την υπογραφή του υπουργού γίνεται το πρώτο μεγάλο βήμα για ένα έργο που θα αλλάξει ριζικά τη φυσιογνωμία της πόλης της Ναυπάκτου και που για πάρα πολλά χρόνια αποτελούσε επιθυμία της τοπικής κοινωνίας. 

Οφείλω και προσωπικά θερμές ευχαριστίες αρχικά στον αναπληρωτή Υπουργό κ. Στέλιο Πέτσα, στον πρώην Υπουργό και Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας κ. Σπήλιο Λιβανό που από την πρώτη στιγμή πίστεψε στην προσπάθειά μας και συνέδραμε τα μέγιστα ώστε σήμερα να υπογράφεται η επιχορήγηση των μελετών, στον Γενικό Γραμματέα Εσωτερικών και Οργάνωσης κ.Μιχάλη Σταυριαννουδάκη, και ιδιαιτέρως στον στενό μου συνεργάτη-Πρόεδρο της «Αιτωλικής Αναπτυξιακής Α.Ε.» Ο.Τ.Α. κ. Γιώργο Κοτρώνη με πρωτοβουλία του οποίου ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια, καθώς επίσης και στα στελέχη της Αιτωλικής που συμμετείχαν στο σχεδιασμό».

Υπενθυμίζεται ότι, πριν από ένα χρόνο ακριβώς, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών ενέκρινε τον ολοκληρωμένο φάκελο που είχε υποβάλλει ο Δήμος Ναυπακτίας με το πλήρες τεχνικό δελτίο και την προμελέτη για το έργου, στο οποίο τεκμηριωνόταν το εφικτό της υλοποίησής του και υπολογιζόταν το κόστος κατασκευής σε 30.130.000 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.).

Σύμφωνα με την πρόταση, η οδική αρτηρία μήκους περίπου 3,8 χλμ διέρχεται στα όρια της πόλης και περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 820 μ. κάτω από το ιστορικό Κάστρο της Ναυπάκτου, ενώ σε κάθε χιλιόμετρό της προβλέπονται κόμβοι κυκλικής μορφής, συνολικά τέσσερις (4),  για την εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία και την αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας.