Κατακόρυφη η πτώση της διαφήμισης ανά λεπτό στην τηλεόραση

Ραγδαία είναι η πτώση της τιμής της διαφήμισης στην τηλεόραση. Κατακόρυφα έχουν πέσει – σύμφωνα με στελέχη των εμπορικών τμημάτων, οι τιμές στο λεπτό. Ενώ οι πολυεθνικές εταιρίες αναθεωρούν τις συμφωνίες τους, εξαιτίας της μείωσης της κατανάλωσης, αλλά και σοβαρών προβλημάτων στην παραγωγή λόγω κορωνοϊού.

Την ίδια ώρα όμως και οι ανακοινώσεις των καναλιών, για αναβολές προγραμμάτων και η αναστολή εκπομπών, εξαιτίας του ότι νοσούν οι παρουσιαστές και οι εργαζόμενοι στην τηλεόραση, αναμένεται να προκαλέσει επιπλέον προβλήματα…

Ήδη ο ΑΝΤ1 σταμάτησε τη μετάδοση της πρωινής ψυχαγωγικής του εκπομπής, δεδομένου ότι η Φαίη Σκορδά βρέθηκε θετική στον κορωνοιό, ενώ ο ΣΚΑΪ ανέστειλε τις εκπομπές του Γιώργου Λιάγκα, του Νίκου Μουτσινά και της Τατιάνας Στεφανίδου που βγαίνουν από τα στούντιο των Μελισσίων, και ανέβαλε την προγραμματισμένη για εχθές πρεμιέρα του Big Brother. Αντίστοιχα το STAR σταμάτησε για λίγες ημέρες την ψυχαγωγική του εκπομπή με τον Κρατερό Κατσούλη και την Κατερίνα Καραβάτου. Και το OPEN το “Ευτυχείτε” με την Κατερίνα Καινούργιου…

Με άλλα λόγια μπορεί οι πολίτες λόγω του εγκλεισμού που έχει επιβληθεί να παρακολουθούν περισσότερο τηλεόραση… η διαφήμιση όμως και μοιραία τα έσοδα για τα κανάλια επηρεάζονται από την εξάπλωση του ιού που χτυπά το ίδιο αλύπητα και την ευάλωτη ελληνική οικονομία. Ο συνδυασμός δε με την ύφεση που χτυπάει την πόρτα της παγκόσμιας οικονομίας είναι τρομακτικός για τις συνέπειες που είναι μπροστά…

enimerosi24.gr