Κι όταν «χτυπάει» το τηλέφωνο… της εξυπηρέτησης του Δήμου

Εδώ και μερικά χρόνια στο Δήμο Αγρινίου λειτουργεί μια γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών που ούτε εξαιρετικά δημοφιλής είναι εκ του αποτελέσματος, ούτε ολόκληρο το εύρος των υπηρεσιών του Δήμου καλύπτει. Ο λόγος για την «Γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη», η οποία αναλαμβάνει να καταγράψει αιτήματα που απαιτούν άμεση λύση.

Η Γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη λειτουργεί στον τηλεφωνικό αριθμό 15194 (με απλή χρέωση από σταθερό τηλέφωνο για όλες τις Δημοτικές ενότητες του Δήμου) και είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 07:30 π.μ. – 15:00 μ.μ.

Σύμφωνα με όσα μας δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Χρήστος Γκούντας, στόχος αυτής της γραμμής επικοινωνίας είναι η άμεση καταγραφή αιτημάτων, υποδείξεων, προβλημάτων και προτάσεων των δημοτών, σε θέματα που αφορούν την καθημερινότητά τους, όπως θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, πρασίνου, περιβάλλοντος, τεχνικών υπηρεσιών κ.λ.π. Τα αιτήματα καταχωρούνται σε ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα (με τα στοιχεία του δημότη) και διαβιβάζονται αυτόματα στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου προς επίλυση, μέχρι το μεσημέρι της ίδιας ημέρας.

Η γραμμή δέχεται καθημερινά περίπου 150 τηλεφωνήματα δημοτών, εκ των οποίων μόνο το 1/3 αφορά αιτήματα τα οποία μπορούν να εξυπηρετηθούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Τα υπόλοιπα είναι τηλεφωνήματα τα οποία η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν μπορεί ούτε να τα προωθήσει σε αντίστοιχα τμήματα του Δήμου, ούτε να επιληφθεί για την επίλυση τους, αφού τα περισσότερα από αυτά απευθύνονται προς τους ανταποκριτές του Ο.Γ.Α.

Μετά από τα παραπάνω μπαίνει ένα σημαντικό ζήτημα: αν και κατά πόσο είναι εφικτό η γραμμή αυτή να γίνει ακόμα πιο γνωστή στους δημότες, και περισσότερο αποτελεσματική ως προς την εξυπηρέτηση που παρέχει.