Αγρίνιο – Ταχυμεταφορές: «Οι περισσότεροι κατανοούν το πρόβλημα» (Ρεπορτάζ – Photos)

Οι υπεύθυνοι των υπηρεσιών courier στην πόλη του Αγρινίου, ευχαριστούν το καταναλωτικό κοινό για την υπομονή και την κατανόηση που επιδεικνύει σχετικά με τις καθυστερήσεις στη διακίνηση των αποστολών, τις οποίες καλούνται να διαχειριστούν καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούν με υπευθυνότητα στον αυξημένο όγκο αντικειμένων που φθάνουν καθημερινά στις αποθήκες τους. Ταυτόχρονα επισημαίνουν ότι ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις των πελατών οι οποίοι εκφράζουν παράπονα, δυσανασχετούν ή αντιδρούν έντονα.

Είναι κοινή διαπίστωση των ανθρώπων στις ταχυμεταφορές ότι η ασφυκτική πίεση που δέχονται αυτό το διάστημα όλες οι εταιρείες courier και στην πόλη μας είναι πολύ μεγαλύτερη από το διάστημα της πρώτης καραντίνας την περασμένη Άνοιξη, καθώς το δεύτερο lockdown συνέπεσε με την «Black Friday» και την εορταστική περίοδο, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται πρωτοφανείς καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών προς τους καταναλωτές.

«Καλούμαστε να διαχειριστούμε έναν τεράστιο όγκο παραγγελιών» λέει ο κ. Μάνθος Τζαϊμέρης, υπεύθυνος του Πρακτορείου Ταχυμεταφορών «ΕΛΤΑ Courier», ενώ μιλά για αύξηση έως και 200% στη διακίνηση προϊόντων σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο κ. Τζαϊμέρης αναφέρει ότι «οι αποθήκες του Πρακτορείου είναι γεμάτες με δέματα, τα οποία θα φθάσουν στους καταναλωτές με καθυστέρηση τουλάχιστον μιας εβδομάδας. Παρόλα αυτά το μεγαλύτερο πρόβλημα ξεκινά από τις κεντρικές αποθήκες στην Αθήνα, όπου και γίνεται η διαλογή των προϊόντων».

Ανάλογη είναι και η άποψη του κ. Φώτη Κοντογεώργου, υπεύθυνου του καταστήματος της «ACS Courier» στο Αγρίνιο, σχετικά με την καθυστέρηση της αποστολής των δεμάτων από τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας στην Αθήνα.

«Από τη στιγμή που φθάνουν τα προϊόντα στο Αγρίνιο, η παράδοση γίνεται άμεσα στους παραλήπτες» λέει ο κ. Κοντογεώργος, ο οποίος συμπληρώνει ότι για την κάλυψη των αναγκών στο κατάστημα του Αγρινίου, έχει προβεί σε πρόσληψη επιπλέον προσωπικού.

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογεώργο «Με την αύξηση των -ηλεκτρονικών κυρίως- αγορών μέσω e-shop, παρατηρείται και αύξηση στην κίνηση των ταχυμεταφορών στο Αγρίνιο, η οποία φθάνει το 50% αυτήν την περίοδο, σε σχέση με την κίνηση σε περίοδο «κανονικότητας».

Για «καθυστέρηση τουλάχιστον 15 ημερών στις αποστολές προς την πόλη μας από τα κεντρικά της εταιρείας» κάνει λόγο και ο κ. Κωνσταντίνος Βασιλάκης, υπεύθυνος του καταστήματος της «Speedex» στο Αγρίνιο, ενώ θεωρεί ότι «το πρόβλημα μεταφέρεται σιγά-σιγά και στις πόλεις της επαρχίας». 

«Έχουμε φρακάρει» αναφέρει χαρακτηριστικά «με την αύξηση στην κίνηση να φθάνει μέχρι και 100% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο», ενημερώνοντας ταυτόχρονα ότι τα γραφεία της εταιρείας στο Αγρίνιο δεν παραλαμβάνουν δέματα για αποστολή προς άλλες περιοχές της χώρας για 3 ημέρες.

Ο κ. Βασιλάκης καταλήγοντας, ευχαριστεί τους καταναλωτές-πελάτες για τη συνεργασία και την υπομονή τους και τονίζει ότι «ο περισσότερος κόσμος κατανοεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στις ταχυμεταφορές αυτή τη δύσκολη περίοδο».

Οι υπεύθυνοι των Πρακτορείων Ταχυμεταφορών στην πόλη μας κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια, έτσι ώστε οι αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης των προϊόντων να περιοριστούν, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουν ώστε η εξυπηρέτηση των πελατών τους να γίνεται με ασφάλεια, τηρώντας υποδειγματικά όλα τα μέτρα προστασίας και αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού.


Ρεπορτάζ: Νάντια Μπούτα

«Agrinio 365» Media Group (AgrinioTimes.gr και Antenna-Star.gr)