Connect with us

Αγρίνιο

Γεμιστά μαγείρεψαν οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια

Γεμιστά μαγείρεψαν την Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια, ένα έργο αγάπης και προσφοράς.

Γεμιστά μαγείρεψαν την Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια, ένα έργο αγάπης και προσφοράς.

Γεμιστά μαγείρεψαν την Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια, ένα έργο αγάπης και προσφοράς.

Στο «Σπίτι Γαλήνης Χριστού» της Ενορίας Αγίας Τριάδος, οι εθελόντριες με αφοσίωση προετοιμάζουν καθημερινά δεκάδες μερίδες φαγητού, προσφέροντας ζεστά γεύματα και στήριξη σε οικογένειες και μοναχικούς ανθρώπους.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ιερού Ναού, οι κυρίες των συσσιτίων ετοίμασαν ένα από τα πιο αγαπημένα παραδοσιακά φαγητά της ελληνικής οικογένειας, τα γεμιστά.

Μέσα από αυτή την απλή αλλά ουσιαστική πράξη, οι εθελόντριες της Αγίας Τριάδας προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα πιάτο φαγητό· προσφέρουν αγάπη, συμπαράσταση και το μήνυμα της αλληλεγγύης στην τοπική κοινωνία.

Η ανακοίνωση του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Αγρινίου:

«Με πολλή αγάπη οι κυρίες των συσσιτίων ετοίμασαν σήμερα ένα από τα πιο αγαπημένα παραδοσιακά φαγητά της ελληνικής οικογένειας: τα γεμιστά.

Τα χέρια τους δούλεψαν ακούραστα, όπως οι μαμάδες και οι γιαγιάδες μας που γέμιζαν το σπίτι με αρώματα και ζεστασιά.

Μέσα από αυτή την απλή αλλά τόσο ουσιαστική πράξη, πρόσφεραν ένα πιάτο φαγητό που θυμίζει οικογενειακό τραπέζι, θαλπωρή και αγάπη».

 

Διαβάστε επίσης: Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου

Advertisement

Τελευταία νέα →