

Στα Συσσίτια του Αγίου Δημητρίου Αγρινίου την 24η Ιουνίου ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου.


Γεμιστά μαγείρεψαν την Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια, ένα έργο αγάπης και προσφοράς.


Ο Πάτερ Κωνσταντίνος Καντάνης σε ανάρτησή του το πρωί της 6ης Ιουνίου αναφέρθηκε στα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου και τη μακαρονόπιτα του Αγρινίου με χειροποίητο φύλλο.


Στο Αγρίνιο τα γεύματα αγάπης προς ευάλωτους συνανθρώπους ετοιμάστηκαν από νωρίς και του Αγίου Πνεύματος σε Άγιο Δημήτριο και Αγία Τριάδα.


Στο Αγρίνιο την Πέμπτη, 14 Μαΐου 2026 συγκεντρώθηκαν 25 μαθητές Γυμνασίου στα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου και βοήθησαν συμμετέχοντας στη διακονία.