«ΟΔΥΣΣΕΑΣ» – Ο.ΚΑ.ΝΑ: Πρόγραμμα Κατάρτισης Εκπαιδευτικών Λειτουργών

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Λειτουργούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγούς, δασκάλους & καθηγητές- γενικής & ειδικής αγωγής)

  • Θα υλοποιηθεί σε τρεις πόλεις (Αγρίνιο – Μεσολόγγι – Αμφιλοχία), για να καλυφθούν όλες οι εκπαιδευτικές περιφέρειες ΠΕ & ΔΕ
  • Έχει διάρκεια 7 μήνες (Νοέμβριος 2017 – Μάιος 2018), και θα υλοποιείται 1 φορά το μήνα, ημέρα πάντοτε Δευτέρα (Αγρίνιο – Μεσολόγγι) & Τετάρτη (Αμφιλοχία)
  • Οι ώρες υλοποίησης του  Προγράμματος είναι 16:30-20:30
  • Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας στις αιτήσεις
  • Θα δοθεί πιστοποιητικό κατάρτισης  στους εκπαιδευτικούς
  • Για όσους εκπαιδευτικούς γίνουν δεκτοί, δεν επιτρέπονται απουσίες

 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

  • Δρ. Αθανασία Δημητρίου, Ψυχολόγος –Διδάκτωρ  Ιατρικής Σχολής, Επιστημονικά Υπεύθυνη ΚΠ  ΠΕ Αιτωλ/νίας
  • Δρ. Αθανάσιος Ρισβάς, Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής  & Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος
  • Δέσποινα Τσαούση, Εκπαιδευτικός ΕΑΕ, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Αιτωλ/νίας, υποψήφια Διδάκτωρ ΕΚΠΑ

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ:

Νοέμβριος 2017:  Βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων στο σχολείο.

                           Εργαλεία  επίλυσης  συγκρούσεων. Τεχνικές

                           διαπραγμάτευσης.

                           Ηγεσία –Στρατηγικός  τρόπος οριοθέτησης.

                           Οργανωσιακές αλλαγές.                    

                           ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ  

Δεκέμβριος 2017:  Συγκεκριμένες τεχνικές διαχείρισης σχολικής τάξης.          

                              Σχολικός  Σύμβουλος & Σχολική Τάξη.

                              ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Ιανουάριος 2018: Παραπομπή στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Τεχνικές επικοινωνίας.

                             Διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ-  Δόμηση Εξατομικευμένου

                             Προγράμματος & follow up.

                             Πρόγραμμα συμπερίληψης στην Πρωτοβάθμια

                             Εκπαίδευση.

                             ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Φεβρουάριος 2018: Πρόγραμμα Δόμησης Ορίων στο σχολείο για γονείς

                                  & μαθητές.

                                 ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Μάρτιος 2018: Κάνοντας Ομάδες στο σχολείο. Παιδαγωγική Συνεδρίαση –

                         Εργαλεία.

                         ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Απρίλιος 2018:  Διαχείριση συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης (burn –

                           out) του  εκπαιδευτικού

                            ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

Μάιος 2018:   «Κλειδώνοντας»  Ομάδες Κρίσεων ανά εκπαιδευτική

                        περιφέρεια.

                        Αξιολόγηση   του Προγράμματος «ΑΘΗΝΑ» –

                          Εκδήλωση λήξης – Απονομή   Πιστοποιητικών Κατάρτισης.

 

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, στη διεύθυνση [email protected], συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα της αίτησης (κάνοντας κλικ εδώ).

από Τετάρτη 18/10 έως και Τρίτη 31/10/2017

Εκπρόθεσμες αιτήσεις δε γίνονται δεκτές.

 

Αφότου κλείσει η ημερομηνία των αιτήσεων και γίνει η επιλογή θα ενημερωθείτε επίσης ηλεκτρονικά για την αποδοχή ή μη της αίτησής σας και την ακριβή ημερομηνία του Νοεμβρίου και το χώρο, που θα υλοποιηθεί η 1η συνάντηση του Προγράμματος, ανάλογα με την πόλη παρακολούθησης που δηλώσατε.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σας ( 26410 55275 & 28770, Ζάβρας Γ.)

    

                                       

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΘΗΝΑ»

 

ΕΠΩΝΥΜΟ_______________________________

ΟΝΟΜΑ_________________________________

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ _____

ΔΑΣΚΑΛΟΣ-Α_____

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ-ΤΡΙΑ_____  

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: _______

ΣΧΟΛΕΙΟ:_______________________________

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ:______________________________

ΚΙΝΗΤΟ:_________________________________

E-mail (προσωπικό):____________________________

 

ΠΟΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • ΑΓΡΙΝΙΟ:_____
  • ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:_____
  • ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ:_____

           

 

Ημερομηνία:_____________

                                                                                                   

 

Ο αιτών /Η αιτούσα                                                           

(Υπογραφή)