

Αγωνιστικά έμεινε στη Β' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας ο Άρης Αιτωλικού όμως οι διοικούντες απηύθυναν έκκληση για συμμετοχή στην επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση.


Στην Α' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας και την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου συνεχίζει αφού ανανέωσε ο Γιώργος Γιάκος για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.


Στην Α' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας θα συνεχίσει να αγωνίζεται ο Ανδρέας Ρόκκος μιας και ανακοινώθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής (14/06) από τον Αστέρα Αγρινίου!


Αλλαγές στην Α' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας μιας και ο έμπειρος Τερματοφύλακας Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου μετά από κοινή πορεία τριών σεζόν.


Ο Παναγρινιακός είναι φετινός Πρωταθλητής της Α' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας όμως η διοργανώτρια αρχή δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενημέρωση για την απονομή του τροπαίου.


Ο Παναγιώτης Στεργίου μετά τις τελευταίες εξελίξεις εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως «Νέα Εποχή» κινήθηκε εντός των ορίων που προβλέπει ο αθλητικός νόμος.


Στην Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στην Προεδρία κι αυτό γιατί ο Τάκης Παπαχρήστος δεν έχει αντίπαλο αφού απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά της «Νέας Εποχής».


Ως και... Titormos Cup - Σχολικό Πρωτάθλημα προτείνει η «Νέα Εποχή» για την Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στις θέσεις - πρόγραμμά της!


Ο Παναγιώτης Στεργίου ορίστηκε ως Επικεφαλής και η «Νέα Εποχή» επιζητεί και επιδιώκει να πάει μπροστά το Ποδόσφαιρο της Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας.


Η Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας έχει Εκλογές στις 4 Μαΐου 2026 και ο Τάκης Παπαχρήστος δεν «παίζει» μόνος του μπάλα αφού θα έχει ως αντίπαλο τη «Νέα Εποχή»!


Η Αθλητική Ένωση Ι.Π. Μεσολογγίου εξέδωσε ανακοίνωση τη 18η Μαρτίου με αφορμή τα 95α γενέθλια που συμπίπτουν με τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ηρωική Έξοδο.


Για την Α' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας ο νεαρός Ποδοσφαιριστής Χρήστος Φλωροσκούφης έκανε τη διαφορά για τον Απόλλωνα Δοκιμίου.


Για το Πρωτάθλημα της Γ' Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας ο Αθλητικός Όμιλος Πενταλόφου εξέδωσε ανακοίνωση μιλώντας για την επιστροφή του Σωματείου στο «La Bombonera».


Στο ντέρμπι παραμονής της Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας σημειώθηκε μια σύγκρουση με αποτέλεσμα δύο παίκτες από το Γήπεδο να οδηγηθούν στο Νοσοκομείο Αγρινίου για προληπτικές εξετάσεις.